Despre Neutrogena®
Totul a început cu Manny, exploratorul.
În anii ’30 ai secolului trecut, Manny Stoloroff s-a lansat în Los Angeles în producția de produse cosmetice, rujuri și perii pentru buze pentru marile mărci ale epocii. Dar Manny, un explorator prin natura sa, a fost mereu în căutarea de idei noi. În una dintre numeroasele sale călătorii în Europa, a descoperit un săpun nealcalin extrem de blând inventat de un chimist belgian.
Manny i-a observat imediat potențialul și a cumpărat dreptul de distribuție în SUA. L-a denumit Neutrogena. Așadar, atunci când în anii ’50 femeile au început să se plângă de săpunurile tradiționale care erau dure și iritante, Manny a fost chiar acolo cu soluția. La vremea respectivă în care un săpun se vindea cu 10 cenți, Manny vindea Neutrogena® la prețul de 1 dolar. Femeile erau înnebunite după această minunată bucată de chihlimbar<link to Product Detail Page> și și-a luat zborul de pe rafturi. Manny avea cu adevărat un spirit dornic să răspundă provocărilor. El a împins mai departe hotarele. Și limitele. În acest fel, el a creat temeliile pentru ca Neutrogena® să devină o companie cum nu mai este alta. Este acea gândire îndrăzneață, acel mod de a gândi care rămâne o componentă vitală a ADN-ului nostru și în zilele noastre. Și aceasta continuă să ne deosebească de oricare altă marcă de pe piața noastră.
Și a continuat cu Lloyd, cel ce a regândit lucrurile.
Lloyd Cotsen era ginerele lui Manny. Când a preluat compania, știa că are produse minunate de vânzare; ceea ce el nu avea însă, erau buzunarele doldora ale mărcilor de înfrumusețare bogate. El a regândit total modul în care trebuia comercializată Neutrogena. Și atunci a venit cu un nou model de afaceri genial. Într-un moment în care doar marile companii farmaceutice apelau la medici, Lloyd a stabilit o autentică relație cu dermatologii. El a considerat că aceștia vor aprecia calitatea, siguranța, eficacitatea și frumusețea Neutrogena®. Și avea dreptate. Astfel, în timp ce marile branduri aruncau bani pe reclame la televiziune, Lloyd a obținut pentru Neutrogena® ceea ce nu se putea cumpăra cu nicio avere: trei cuvinte minunate: Recomandat de dermatologi. Și care este cea mai de încredere autoritate în materie de îngrijire a pielii și cel mai sever critic? Dermatologul, desigur. Prin reîncadrare, regândire și perseverență până când a înțeles ce este de făcut, Lloyd Cotsen a schimbat fața Neutrogena® pentru totdeauna și a împins-o spre noi culmi.
Consumatorii produselor noastre consideră că pielea sănătoasă este cheia pentru o piele frumoasă. La fel credem și noi.
Ca o companie orientată spre consumator, inovațiile produselor noastre sunt întotdeauna inspirate de punctele de vedere reale ale consumatorilor și de nevoile nesatisfăcute ale acestora. Ele sunt testate științific și sunt dovedite că dau rezultate reale. Nu exagerăm niciodată și nici nu promitem luna de pe cer. Considerăm că toți consumatorii noștri sunt suficient de inteligenți pentru a o observa corect. Și credem că singurele promisiuni pe care cineva ar trebui să le facă sunt acelea pe care le poate onora. Este adevărat că uneori produsele noastre durează mai mult până ce sunt dezvoltate, dar așa se întâmplă atunci când nu faci compromisuri. Deoarece nu ne ocupăm de tendințele trecătoare, produsele noastre nu ies niciodată în linie cu moda. Și am reușit să rămânem fideli valorilor noastre, concurând totodată într-o gamă largă de categorii de produse pentru înfrumusețare și îngrijire a pielii.